Tiskar94 oznamuje...

Tiskařův geoblog

Ze Bzí do Brodu

Publikováno 25.03.2012 v 09:46 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 542x

Sníh už skoro zmizel, a tak konečně můžeme vyrazit na nějakou delší cestu po přírodě. Tentokrát jsme se rozhodli pro cestu ze Bzí, přes Líšný do Železného Brodu. Trasu jsme měli v plánu už minulý rok, ale sníh tehdy nakonec zhatil naše plány. Po obědě jsme dojeli na autobusovou zastávku Bzí, rozcestí a vydali se po silnici směrem do Bzí.  Táta vzpomínal, když dřív zajížděly autobusy až ke kostelu: "Když se jezdilo na kilometry, tak sem zajížděla… Celý článek ›

Únorové dopoledne v Liberci

Publikováno 28.02.2012 v 19:18 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 458x

Minulé úterý večer mi píše na Facebooku TLukan, že do Liberce nejede. Nechápu. Proč tam nejedeš? A proč bys tam jet měl? Ach ano, gcm mělo výpadek a mně nepřišly notifikace. Píplo několik VTAček, ale ty mám dost z ruky. Pak je tu ještě mysterka věnovaná tamější knihovně. Říkám si, že FTF v tu dobu už určitě padlo. Navíc, jedná-li se o mysterku věnovanou knihovně, pak se určitě budou souřadnice luštit z nějakých knih, které doma nemám. Tak si… Celý článek ›

Pekelná třída - Souboj v dračí jeskyni

Publikováno 11.02.2012 v 17:53 v kategorii Unzařaditelnous, přečteno: 634x

Ačkoliv knížky už nějakou dobu nečtu, když se mi dostala do rukou nová Steklačovka Pekelná třída - Souboj v dračí jeskyni, nešlo si ji nepřečíst. Budoucí čtenáři této knihy by měli nebrat moc ohledy na dny. V knížce totiž není vůbec nic divného na tom, že po sobotě je hned pondělí, či třináctého je ke konci měsíce. Ale pojďme k ději. Knížka začíná v pátek třináctého. Kluci mají ve škole od třídního učitele Hamáčka přednášku o… Celý článek ›

Geoskořápky 2011

Publikováno 23.12.2011 v 21:41 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 595x

Ani letos jsem nemohl chybět na každoročním Vánočním mega-eventu. Letos jsem vyjel společně s kačery Harmonicboy a Super Tomáš. Ráno jsme vyjeli do Prahy. Auto jsme nechali na Černém mostě a vyrazili jsme do metra. Tím jsem jel opravdu po mnoha letech. Jakmile jsme vylezli z metra, zadali jsme do GPSky souřadnice první plánované kešky. 800 metrů. Daleko, nejdem! Jako první tedy jdeme na 600 metrů vzdálenou tradičku. Nápověda je 'kamufláž'. Souřadnice ukazují do… Celý článek ›

Německo 28.10.2011

Publikováno 30.10.2011 v 22:34 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 562x

Třetí a pro letošní rok poslední výprava do Německa proběhla ku příležitosti státního svátku 28. října. Tentokrát ve složení Harmonicboy, Super Tomáš a já (Tiskar94). Ráno jsem zajel autobusem do Liberce kde jsem měl chvíli času. A tak jsem vyrazil na tradičku u Harcovské přehrady. Podzimní sváteční ráno zajišťuje, že mudlové ještě spí. Přecházím přes hráz a sleduji dění kolem přehrady. Rybáři pomalu roztahují pruty a chystají se na… Celý článek ›

Ze Sychrova - tentokrát až do Jablonce

Publikováno 22.10.2011 v 21:53 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 615x

Dnes jsme s tátou opět vyjeli vlakem a vydali se pěšky do Jablonce. Samozřejmě že jinudy, než minule. Tentokrát jsme se vydali od vlakové zastávky k zámku a odsud pokračovali po naučné stezce. Nějak vám ji nemohu doporučit, neboť nejprve jdete k altánu a následně se vracíte cestičkou o pár metrů vedle, cedule obsahují chyby. Následovala keška této stezce věnovaná a pokračovali jsme nahoru kolem zámku k zámecké aleji. V podzimní aleji bylo opravdu krásně.… Celý článek ›

Hledání podzimní krajiny - Jizerka

Publikováno 29.09.2011 v 11:09 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 692x

Ono je celkem těžké, najít podzimní krajinu koncem září, když každá osoba fotící již nějaký ten rok vám řekne, že nejlepší podzimní fotky jsou z druhé poloviny října. Jenže uzávěrka soutěže je už za několik málo dní, tak se musí pečlivě hledat. Včera jsme vyrazili na Jizerku. Ovlivněni včerejšími notifikacemi nových kešek jsme dojeli vlakem do stanice Kořenov, zastávka a následně se vydali cestičkou do kopečka na Horní Polubný. Už při… Celý článek ›

Na Ořešník!

Publikováno 25.09.2011 v 00:21 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 635x

Dneska jsme si s tátou naplánovali výlet na Ořešník. Jedna keška naplánovaná, jedna nalezená, jedna nenalezená, žádná zalogovaná. Ale vezměme to popořadě. Ráno jsme vyjeli jedničkou na Bedřichov a vydali jsme se na Královku. Prošli jsme vlevo kolem věže Královky a od ní jsme se vydali po (na tomto blogu již několikrát zmiňované) staré žluté turistické značce. Tuto cestu vám můžu vskutku doporučit, jedná se o krásně vyšlapanou cestu. Na křižovatce… Celý článek ›

Okolo Provodína

Publikováno 04.09.2011 v 19:19 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 514x

Byl nebyl jeden web. Web byl věnován našemu stánku s jabloneckou bižuterií. Člověk tam vždycky psal články o tom, kde jsme byli prodávat. Ale pak se víc jak rok a půl nikde nebylo a stránky se změnily na e-shop. A teprve teď, když jsme byli zase někde s našim stánkem, jsem si uvědomil, že vlastně nemám kam o tom napsat. Nevím kdy, byli jsme pozváni na oslavy do Provodína. Jedná se o vesničku kousek od Máchova jezera a pokud jezdíte vlakem, tak se v ní nachází… Celý článek ›

FTF v Osečné

Publikováno 25.08.2011 v 12:09 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 753x

O FTFkách (prvních nálezech kešek po jejich publikaci) se obvykle nezmiňuji. O tomhle se ale zmínit musím. Po pípnutí nové kešky v Osečné jsem jenom kouknul na kilometry a dál se tím nezabýval. Teprve večer než jsem se chystal usnout jsem náhodou otevřel listing této kešky a pročetl si jej. Keška je umístěna v infocentru, které má otevřeno od dvanácti do pěti. Keška byla publikovaná v šest a večer na ni byl jenom jedna poznámka s následující fotkou. I když… Celý článek ›