Tiskar94 oznamuje...Tiskařův geoblog

Ztracené klíče

Publikováno 05.02.2011 v 19:42 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 330x

Nějak je ten poslední týden horší. Začlo to vlastně pondělkem, kdy jsem čekal, že bych třeba mohl dostat výplatu. Třeba. Tak nic, že není práce.
V pondělí po práci jsme vyrazili (Já, W!nd3 a paní hapová) na Novoveské koupaliště. No, kešku jsme nakonec našli. Jen pochybuji, že krabička pod skalkou je terén 4,5 a winter avaliable. Pokračovali jsme na Wherigovku do Jabloneckých pasek. No, nebýt rychlého přehmatu, nemuseli jsme se vracet.
Úterý. V úterý jsme si šli zaběhat do Srnčího dolu. Hlavním přáním bylo nepotkat žádného lyžaře, kteří tam mají stopu. A podařilo se.
Ve středu jsem vyrazil sám na takový okruh Vratislavice - Milíře - Proseč. Z plánovaných pěti kešek jsem našel jen dvě. Zajímavé. To se mi nestávalo ani když jsem začínal.
Čtvrtek - to jsem šel jenom do trafiky a jinak nikam. Ne, teď lžu, vlastně jsem šel do jednoho TB hotelu směnit nějaká TB. Kopec mě zmohl, u kešky jsem necítil plíce, docela problém dojít domů.
Pátek - skoro celý strávený u sporáku. Nesnášim to vyškrabování hrnců, z toho zvuku mě bolí zuby. A táta vyškraboval tolik hrnců, že mě ty zuby bolí prostě od tý doby pořád. Narozdíl od lednové nehody (uklouznutí na ledu a následný dopad přímo na zuby) mohu kousat, ale problém mi dělá například napít se piva, sníst zmrzlinu a podobně. Vpodvečer jsem vytáhnul tátu na menší procházku za jednou keškou. Tu jsem nenašel, neboť všude byla spousta sněhu. A ještě se mi povedlo ztratit klíče. Večer jsem se je ještě vydal hledat s baterkou, ale cestou do kopce mě zase začalo bolet na plicích a ve finále jsem se víc soustředil na moje plíce než na hledání klíčů.
Sobota - Dopoledne procházka pro klíče. Narozdíl od včerejška jsem se v tom sněhu dost propadal. Ale klíče jsem nakonec našel. Díky tomu že přes noc tálo už nebyly tolik pod sněhem a byly vidět. Odpoledne procházka s tátou, která byla ovšem nápad tátův, a celou cestu pořád něco mlel a mlel a mlel. Jsem rád že za chvíli odcházím zase domů, potřebuju klid.
No, a pár foteček...
"Výhled" z Milířské rozhledny, stejně jsem tam tu kešku nenašel