Tiskar94 oznamuje...Tiskařův geoblog

Milý deníčku. . .

Karkonoski event a kolejová série

Publikováno 22.10.2012 v 23:16 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 630x

V Polsku se v sobotu konal event, tak jsme se rozhodli vyjet. Vyrazili jsme ve složení já, Harmonicboy, Super Tomáš a Špelda. Ráno mě liberečáci nabrali u Shellky, ještě jsme u Jelena nabrali Špeldu a vyrazili jsme do Harrachova. Tam jsme dorazili zhruba ve čtvrt na deset, tedy patnáct minut po plánovaném publikovaní keší při cestě k eventu. Bohužel mi nejde propojit notebook s mobilem, převádíme tedy souřadnice a přes wap hledáme nové kešky v okolí. A ony prý… Celý článek ›

K roverům

Publikováno 13.08.2012 v 23:33 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 665x

Už nějakou dobu jsme uvažovali nad společnou výpravou do Jizerek. V plánu byl hlavně odlov kešky na jedné z jizerských tisícovek a také archiválie roverů. Vše se naplánovalo, a v neděli jsme vyrazili. Hned první překvapení nás čekalo na nádraží v Jablonci. Někdo si ustlal v tunelu mezi Smržovkou a Lučany, takže do Smržovky jedeme namísto vlaku autobusem. V Josefově Dole jsme vystoupili jako jediní cestující z vlaku a vyrazili k místní "jéence", kterou… Celý článek ›

Mariánská hora

Publikováno 11.08.2012 v 23:25 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 508x

Nová krabička na vrcholu Mariánské hory přímo vyzývala k odlovu. Chtěl jsem tam podívat i táta, a to jsme ani nevěděli o pomníčku, který je pod vrcholovou skalkou. Včera jsem se tátovi zmínil, že je na vrcholku Mariánské hory nová krabka. Když ráno počasí zhatilo plán lovu v Turnově, navrhl táta vyjet sem. Přístup na internet jsem neměl, ale na mobilu jsem měl souřadnice, tak jsme sem vyjeli. Vlakem jsme dojeli na vlakovou stanici Antonínov, odkud jsme vyrazili… Celý článek ›

K rozhledně Dubecko

Publikováno 01.08.2012 v 20:52 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 511x

Táta včera navrhl, že bychom mohli jít na Rotštejn. Tak tedy ano. Foťák jsem nechal doma, takže fotky jsou z mobilu. Autobusem jsme zajeli do zastávky Vrbový důl. Řidič nejprve nevěděl kde to je, teprve po vysvětlení mezi kterými zastávkami si vzpomněl. Doma jsem si nahrál do GPSky souřadnice zastávky z IDOSu, ale jsou tam asi o 400 metrů vedle. Přímo od zastávky vede neznačená cesta Betlémskými skalami k odbočce na Zdenčinu skálu. I na tu jsme šli, ač já na… Celý článek ›

Z Turnova do Malé Skály

Publikováno 22.07.2012 v 21:27 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 814x

Dnes konečně došlo na návštěvu Turnovského podzemí. A při té příležitosti jsem to rovnou vzal po keškách na Malou Skálu. O půl deváté jsem vyjel autobusem přes Malou Skálu do Turnova. Tam jsem konečně našel již dvakrát nenalezenou kešku na náměstí i bonusovku série škol. Poté jsem se odebral na úvodky zdejší kanálovky. Společný lov jsem navrhoval již před týdnem, ale moc lidem se sem nechtělo. Nakonec jsme se na úvodkách sešli dva. Zatímco Špelda… Celý článek ›

Palackého stezka

Publikováno 21.07.2012 v 23:56 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 777x

Původně celá červeně značená vedla z Tanvaldu a ve Spálově se napojovala na Riegrovu stezku. My jsme se dnes vydali na její druhou část z Návarova do Spálova. Začali jsme tím, že jsme dojeli autobusem do Držkova. Zde pro mě byl trochu problém se zorientovat. Cestu sem jsem znal jenom autobusem a podle mapy jsem myslel, že jsme v nějaké jiné části Držkova. Dva lesíky uprostřed louky které jsem znal z fotomapy mě však pomohly se zorientovat. Tam někde je první… Celý článek ›

Polská strana Jizerek

Publikováno 06.07.2012 v 10:48 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 579x

V pondělí jsem se probudil do krásného letního dne. Dne, který vyhrožoval nesnesitelným vedrem. Proto jsem se před ním (stejně jako minulý rok) rozhodl ukrýt poblíž Harrachova. Vytyčil jsem si hned několik cílů: Odlovit pár kešek v Polsku, zbylé kešky od Geokoz, hodně diskutovanou Smrt jizerských roverů a po třech letech se konečně dostat na Souš. Něco před půl dvanáctou jsem přijel vlakem do Harrachova, přeběhnul koleje a vydal se přes hraniční přechod… Celý článek ›

Liberecká ještěrka

Publikováno 22.05.2012 v 00:03 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 741x

Dlouho jsem přemýšlel, zda tento článek vůbec psát, když ještě nemám odloven celý obrazec. Nakonec jsem se však rozhodl, že jej napíšu. Obrazec totiž dolovím kdo ví kdy a myslím si, že mnoho lovcům se tato reportáž hodí. Většina fotek v tomto článku je miniaturních, z jednoduchého důvodu. Nabité baterky ve foťáku musely vystřídat vybité baterie v GPSce. Že se něco chystá jsem věděl již delší dobu. Jednak jsem pro tento obrazec vyráběl CWG, a jednak… Celý článek ›

Polsko 12.5.2012

Publikováno 13.05.2012 v 14:26 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 561x

Pokud si myslíte, že narazit na kešku v Polsku je spíše zázrak, vyvedu vás z omylu. Ač je v Polsku nejvíce hrán jejich Opencaching, poslední dobou tam začínají vznikat i takové kešky, z kterých kouká bod i pro nás. A tak jsme včera sedli do auta a vyjeli kešovat za hranice. Hned za Harrachovem nás překvapila hustá mlha, která se však při sjezdu do Piechowic začala postupně vytrácet. Auto necháváme u první kešky s nápovědou "magnetic". Souřadnice nás házejí… Celý článek ›

101 dalmatinů

Publikováno 15.04.2012 v 14:53 v kategorii Milý deníčku. . ., přečteno: 3522x

Každý z vás si už nejspíš všimnul otazníkového kolečka kolem Prahy. Jedná se o sérii 101 dalmatinů. Poprvé jsem sérii zaregistroval na fóru pár dní po publikaci. Vypadalo to zajímavě, ale luštění mi nesedlo. Ne že by snad bylo nějak těžké, pro člověka orientujícího se v děnní ohledně geocachingu je to práce na chvíli, ale některé otázky by se spíše hodily do výzkumníků než do luštění. A nakonec mě napadlo - owneři chtějí touto sérií naučit… Celý článek ›